گروه آموزشی مدیران متوسطه اول بروجرد

گروه آموزشی مدیران متوسطه اول بروجرد

با سلام وبلاگ گروه آموزشی مدیران متوسطه اول جهت اطلاع رسانی و استفاده مدیران محترم مدارس ، در تاریخ 93/07/01 طراحی گردیده است امید که مورد استفاده و استقبال همکاران قرار گیرد . جهانیان نماینده مدیران متوسطه اول بروجرد

دریافت کد اوقات شرعی

نویسندگان

آخرین جلسه شورای آموزش وپرورش در سال 93

آخرین جلسه شورای آموزش وپرورش در سال 93

در مورخ93/12/20آخرین شورای آموزش وپرورش در سال 93با حضور مسئولین شهرستان بروجرد در سالن کنفرانس اداره برگزار شد . در این مراسم آیت اله ترابی امام جمعه محترم بروجرد بیان کرد آموزش و پرورش نه تنها می تواند در رشداخلاقی، رفتاری و حتی جسمانی افراد مؤثر باشد، بلکه وسیله ای در جهت رفع نیازهای حقیقی و مصالح اجتماعی به شمار می آید یعنی نقش آموزش و پرورش نه تنها در عینیت بخشیدن به زندگی مادی و معنوی فرد متوقف و محدود نمی شود بلکه تمام شئون اجتماعی او را در بر می گیرد.



جمشید ابوالفتحی در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به کسب رتبه عالی اداره آموزش و پرورش بروجرد در پروژه مهر و بازگشایی مدارس اطهار داشت: کسب رتبه‌های عالی در المپیادهای ورزشی نیز یکی دیگر از افتخارات به دست آمده در سال تحصیلی جاری است.

وی افزود: فروش زمین‎های بلا استفاده، تمدید مجوز مدارس هیئت امنایی، بازسازی مدارس تخریبی و بازسازی و نظارت بر مدارس غیرانتفاعی بخش دیگری از فعالیت‌های صورت گرفته در مدت یاد شده است.
این مسئول با اشاره به افت رخ داده در کنکور و المپیادهای علمی در سال گذشته، اضافه کرد: بر این اساس کلاس‎های کنکور در 12 واحد آموزشی متوسطه دوم تشکیل شده است تا در کنکور پیش‌رو شاهد رشد دوباره رتبه‎های ممتاز باشیم.
ابوالفتحی با اشاره به برگزاری موفق نخستین یادواره 68 شهید دبستان فیاض بخش، عنوان کرد: برنامه‌ریزی شده است تا در سال تحصیلی آینده مراسم زنگ مهر به صورت نمادین در این مدرسه به نمایندگی از دیگر آموزشگاه‎های شهرستان برگزار شود.
وی با اشاره به وجود جمعیت قابل توجهی از شهروندان در سایت مسکن مهر این شهرستان، تاکید کرد: در صورتی که واحد آموزشی 18 کلاسه این سایت پیش از شروع سال تحصیلی جدید آماده نشود، با مشکل جدی در این منطقه روبه‌رو می‎شویم.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد دریافت اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومانی به منظور تعمیر و استانداردسازی سیستم‎های گرمایشی مدارس را اقدام ارزشمند دیگر در سال جاری برخواند و خاطرنشان کرد: با استفاده از اعتبار اختصاص یافته مشکل گرمایشی 18 واحد آموزشی این شهرستان مرتفع شد.
ابوالفتحی مباحث اسکان نوروزی و تجلیل از مقام شامخ معلم را دو دستور کار جلسه امروز برشمرد و گفت: در بحث اسکان نوروزی 30 آموزشگاه شامل پنج آموزشگاه در گروه "الف" و 25 واحد دیگر در گروه "ب" برای این منظور آماده شده است.
وی اظهار کرد: در مدارس قرار گرفته در گروه "الف" هر اتاق دارای یخچال، تلویزیون، فرش و اجاق گاز است، اما در واحدهای گروه "ب" یخچال و تلویزیون به صورت مشترک در سالن مدارس قرار داده می‎شود.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به یکی از مشکلات پیش روی اداره آموزش و پرورش بروجرد در خصوص برخی واحدهای آموزشی این اداره اشاره کرد که در اختیار ادارات دیگر هستند.

ابوالفتحی تاکید کرد: علاوه بر مشکل اجاره بها و تاخیر در پرداخت یا عدم پرداخت آن، وارد آمدن خسارت به این واحدها و برخی مشکلات حقوقی در این باره از مهمترین مشکلاتی است که آموزش و پرورش در این خصوص دارد.




  • جهانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی